Jetlag 🥴

13 april 2022 - Hollywood, Los Angeles, California, Verenigde Staten

Daar lagen we dan, vannacht om 2.00u allemaal klaarwakker😂 We hebben zo lang mogelijk geprobeerd wakker te blijven gisteravond maar om 18.00u hier was het voor ons gevoel echt midden in de nacht. En dat was het in Nederland ook, alleen hier dus nog ff volhouden. Silke kon echt niet meer en is gaan slapen en een paar uur later wij ook.... Maar wel midden in de nacht weer wakker dus. Nog een beetje kunnen dutten maar om 5.30u was het dag voor ons! En ik had trek omdat ik gisteren alleen een bord sla heb gegeten (dat noemen ze hier een ceasar salad 🤭) dus heb een zak chips op zitten eten die we gisteren nog gehaald hadden. 😂😂

Komt vast allemaal goed de komende dagen! 😊

1. Imke van Geel:
    13 april 2022
    Tja, ook dat hoort bij het avontuur! 😉Hopelijk snel over de jetlag heen, en met bruisende energie op ontdekking in LA!
    Veel plezier!
  2. Els:
    13 april 2022
    Dat komt vast heel snel goed! Niet te veel aan toegeven.
  3. Forest Family:
    13 april 2022
    Denk het ook hoor Els! Nog nooit gehad dus wel raar hoor! Vanavond gewoon niet te vroeg naar bed dan komen we wel in het ritme.
  4. Eefje Kop:
    13 april 2022
    Ontbijten met chips is best lekker!! Vannacht slapen jullie vast beter! Veel plezier vandaag in Hollywood!!
  5. Forest Family:
    13 april 2022
    Ja, je moet alles een keer doen hé 😅
  6. Kitty Welles:
    14 april 2022
    Fransie, al een Mac Donalds gescoord?!
  7. Forest Family:
    14 april 2022
    Ja gisteren, in Hollywood! 😋
  8. Juut en de rest:
    15 april 2022
    He Familie, hoop dat jullie inmiddels bijgekomen zijn en het ritme van daar kunnen oppikken. Heel veel plezier!
    X uit Riel
  9. Forest Family: