Laatste dagen...

2 mei 2022 - Santa Fe, New Mexico, Verenigde Staten

Nog een paar dagen en dan vliegen we weer terug naar Nederland.

Gisteren ochtend hebben we een kerkdienst bijgewoond waar de mannen regelmatig naartoe gaan. Hebben we ook weer meegemaakt! Daarna hebben we onze koffers opnieuw ingepakt en hebben we afscheid genomen van alle vier de mannen om de laatste dagen in een hotel door te brengen. We zijn een week bij de mannen geweest, nu was het goed om weer onze eigen weg te gaan. Tijn moet weer naar school en heeft over een week zijn "finals" dus daar moet hij zich nu op concentreren. Zijn werelden kwamen deze week ineens samen, dat was ook best vreemd voor hem!

Dinsdag avond gaan we gezellig met z'n allen uit eten voor onze laatste avond in de US en om afscheid te nemen van elkaar. Woensdag einde van de dag vliegen we van Albuquerque naar Los Angeles. Daar overnachten we en donderdag ochtend vroeg vliegen we van Los Angeles terug naar Amsterdam.

De komende dagen genieten we nog van al het moois wat de stad en omgeving ons te bieden heeft en vrijdag liggen we weer lekker in ons eigen bedje. 😊 Het waren geweldige weken, wat hebben we veel meegemaakt en emoties ervaren!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sandra:
    2 mei 2022
    Geniet nog van jullie laatste dagen in de US en sterkte met het afscheid van Tijn. Gelukkig duurt het nu niet lang meer voordat jullie weer gezellig met z'n allen in ons koude kikkerlandje zijn! 😘
  2. Forest Family:
    2 mei 2022
    Dank je wel San! 😘 Het is nu niet lang meer nee! 15 juni vertrekt hij vanuit Amerika. Het zal weer wennen voor 'm worden in Nederland!
  3. Lisa:
    2 mei 2022
    Veel plezier nog de laatste dagen and a safe trip home!
  4. Forest Family:
    Dank je wel Lisa! 😘
  5. Eefje Kop:
    2 mei 2022
    Geniet nog lekker de laatste dagen. Het afscheid van Tijn zal lastig zijn, maar gelukkig is nu niet voor heel lang. Weekje op 6,7 denk ik. Is te overzien.
    We horen alle verhalen hopelijk snel!
  6. Forest Family:
    2 mei 2022
    Dank je wel Eef! 😘 Inderdaad nog maar een kleine 6 weken voor Tijn. Volgende week examens en dan "graduation". Hij heeft ook nog 3 dagen New York en dan terug naar ons kikkerlandje 😉 Zal weer behoorlijk wennen voor 'm zijn!
  7. Sandra:
    2 mei 2022
    Arno: Maak er nog een aantal mooie dagen van, rustig aan en geniet ervan.
    Zoals je ziet gaan ook de US de weken razendsnel voorbij .
  8. Forest Family:
    2 mei 2022
    Gaat zeker snel voorbij! Aan de andere kant lijkt het ook weer of we hier al maanden zijn. Omdat we in korte tijd zo veel gedaan en gezien hebben. Maar fijn om weer naar huis te gaan hoor. Ook al is het weer hier 10x beter!! 😉😘
  9. Imke van Geel:
    2 mei 2022
    Fijn dat jullie een mooie tijd hebben gehad daar, en vooral natuurlijk met Tijn! Geniet nog van al het moois daar, en dan weer met een rugzak vol herinneringen terug naar het mooie Etten-Leur! Doe Tijn de groetjes, en wens hem succes met zijn examens!
    Zoals het klokje thuis tikt.... tot snel. We zijn erg benieuwd naar jullie verhalen 😉😘
  10. Forest Family:
    2 mei 2022
    Zeker met heel veel herinneringen en ervaringen terug naar ons fijne huuske! Geweldige tijd gehad. We spreken snel af om bij te kletsen! We zullen Tijn jullie groeten overbrengen! Morgen zien we ze nog één om gezellig met elkaar uit eten te gaan. 😘😘
  11. Kitty Welles:
    3 mei 2022
    Poe poe, wat gaat dat snel!! Maar geniet nog van jullie tijd samen! Wens Tijn succes van ons en veel groetjes. Dikke kus😘
  12. Forest Family:
    Doen we Kitty!
    Tis snel gegaan ja, maar aan de andere kant voelt het ook alsof we al maanden weg zijn..... Fijn om vrijdag weer lekker thuis te zijn...
    Tot snel!! 😘😘
  13. Els:
    3 mei 2022
    Home sweet home, maar het is een onvergetelijke ervaring! Geniet nog even lekker en een goede thuisreis!
  14. Forest Family:
    Zeker Els, home sweet home😊
    Dank je wel, we zien elkaar snel weer! 😘
  15. Emmy:
    Mixed emotions 😏😊
    Dikke knuffel voor jullie allen en een goede terugreis.
    Wat een fantastische ervaring nemen jullie mee!
  16. Forest Family:
    4 mei 2022
    Zeker Em, het was een geweldige ervaring. Dank je wel, vrijdag hopelijk weer goed en wel thuis.
    Snel weer afspreken, ook met ons Patries!😘😘