Weer compleet....

25 april 2022

Wat een dag..... Eindelijk konden we Tijn na ruim 9 maanden weer in onze armen sluiten. Het was een prachtig, spannend, mooi en emotioneel moment. We hebben elkaar lang vastgehouden, gewoon weer voelen. En hij heeft een baardje! Hij is echt wel veranderd, groter en volwassener geworden. En tegelijkertijd is hij niks veranderd en was het alsof we elkaar gisteren nog gezien hebben. Heel vreemd, maar tegelijk gewoon eigen omdat het je kind is....

Het was ook geweldig om Carlos en Russell nu in het echt te ontmoeten en ze te kunnen "huggen".... Om nu in het echt de straat en het huis te zien dat we al die tijd via facetime hebben gezien was zo gek! Maar superleuk!

We hebben een super dag gehad. De mannen hebben ons mee uit ontbijt/lunch genomen in Santa Fe en we hebben heel veel gekletst met elkaar. We hebben in de middag een wandeling door de buurt gemaakt en kennis gemaakt met een paar buren/vrienden in de straat. Het is een hele mooie, rustige straat en buurt in een buitenwijk van Santa Fe.

Morgen gaan de mannen werken en Tijn heeft een weekje vrij gekregen van school om tijd met ons door te brengen. Hij gaat ons rondleiden in "zijn stad" Santa Fe! 😃

Nu liggen we lekker in bed en kunnen we terug kijken op een emotionele, mooie dag. Wat was dit bijzonder! En wat het mooiste is; we zijn weer compleet 💖

1. Juut en de rest:
    25 april 2022
    Wat moet dat heerlijk zijn om hem weer in je armen te sluiten!! Niet meer los laten 😍😍
  2. Forest Family:
    25 april 2022
    Ja, het was zo fijn!!! We staan nog steeds zo! 😉😅
  3. Imke van Geel:
    25 april 2022
    Super zeg! Zo blij voor jullie! Dat zal vast een onbeschrijflijk gevoel zijn. Geniet van elkaar de komende week, samen met jullie Tijn in Sante Fe! ♥️🥰😘
  4. Forest Family:
    25 april 2022
    Dank je wel Imke, ja het was super heerlijk om hem weer in m'n armen te hebben! 🥰
  5. Sandra:
    Arno: heerlijk om te horen. Geniet van elkaar en van Santa Fe. 😀
  6. Forest Family:
    25 april 2022
    Dank je wel Arno, we maken er zeker een heerlijke tijd van en gaan genieten van al het mooie van Santa Fe en omgeving! 😃🥰
  7. Wendy Brouwers:
    25 april 2022
    Eindelijk....na al die tijd je kind weer vast kunnen houden. Zo fijn!! Geniet maar lekker van elkaar!
  8. Forest Family:
    25 april 2022
    Dank je wel Wendy. Ja het was een heerlijk gevoel, moeilijk te omschrijven wat er dan allemaal door je heen gaat. Zo lang naar uitgekeken. We maken er een heerlijke tijd van hier! ❤️
  9. Hendrik:
    Geweldig! Wat een mooi moment..lekker genieten samen 🥰
  10. Forest Family:
    Dank je wel Hendrik! Ja, het is genieten! ❤️
  11. Kitty Welles:
    🥰🥰🥰
  12. Sandra:
    25 april 2022
    Wat lief dat Tijn gewoon een week vrij heeft gekregen zodat hij die met jullie kan doorbrengen. Hij zal jullie vast veel te vertellen hebben en veel om te laten zien! Enjoy ❤
  13. Forest Family:
    25 april 2022
    Ja fijn he.... Hij was er zo blij mee. We maken er een heerlijke week van. 😍
  14. Els:
    25 april 2022
    Jullie zullen het alleen al druk hebben met bijpraten! Geniet er van!
  15. Forest Family:
    25 april 2022
    Ja echt! Dat klopt Els! We kletsen wat af! Heerlijk. Zo fijn om hier echt te zijn en het leven dat Tijn hier leeft ook te ervaren. We kunnen ons zo beter inleven dan we vanuit Nederland kunnen. Tijn is nu ook echt bezig zich weer voor te bereiden op zijn leven weer terug in Nederland. Hij moet hier ook weer veel achterlaten. Dat vindt hij ook moeilijk.
  16. Els:
    Dat snap ik wel!