Los Alamos en Taos

26 april 2022 - Agua Fria, New Mexico, Verenigde Staten

Vandaag gaan we met z'n viertjes erop uit, naar Los Alamos en Taos. Stadjes met veel Spaanse en Mexicaanse invloeden. In Taos hebben we een hotel geboekt dus we doen lekker rustig aan en maken er een leuk tripje van.

Fijn om ook even met z'n vieren alleen te zijn. In het huis van Carlos en Russell zijn en blijven we natuurlijk te gast. Heel erg fijn dat dat kan en dat ze zo gastvrij zijn. Maar soms voelt het ook een beetje ongemakkelijk en we willen ons natuurlijk zo veel mogelijk aanpassen. Grappig om hun levensstijl te ervaren, toch weer anders dan de onze.

Ik ben de dagen en tijd hier helemaal kwijt (ook wel lekker om daar even niet op te hoeven letten 😉) maar later deze week (ik geloof donderdag avond) zijn we uitgenodigd voor diner op school. Dit is voor alle studenten en (host)ouders die mee hebben gedaan aan een competitie van school. Hier wordt bijna alles vanuit school georganiseerd aan sporten en activiteiten. Zo anders dan bij ons.... Heel leuk dat wij hier bij mogen zijn.

1. Eefje Kop:
    26 april 2022
    Lekker om even met zn viertjes weg te zijn!! Geniet ervan!!!😘😘
  2. Forest Family:
    26 april 2022
    Jazeker, is lang geleden! 😉😃
  3. Laura:
    27 april 2022
    Wat een prachtige foto's en mooie verhalen, erg leuk om mee te lezen! Heel veel plezier met elkaar, geniet van deze bijzondere reis!
  4. Forest Family:
    Dank je wel Lau! We genieten enorm! 😘🥰
  5. Simone:
    27 april 2022
    Heerlijk zo met z’n vieren
    En wat een mooie foto van Tijn en Silke samen🥰