Santa Fe high

29 april 2022 - Agua Fria, New Mexico, Verenigde Staten

Vanmiddag zijn we bij Meow Wolf museum in Santa Fe geweest. Heel bijzonder, vreemd maar superleuk museum! Soort constante trip waar je je in bevindt 😂 Allerlei kunstenaars uit Santa Fe en omgeving hebben zich hier uitgeleefd. Als je de filmpjes bekijkt, begrijp je misschien een beetje wat ik bedoel....

Vanavond mochten we een stukje school van Tijn meemaken en waren we uitgenodigd voor het diner op school van de NJROTC afdeling waar Tijn dit jaar aan meegedaan heeft en heel veel vrienden heeft gemaakt. Zo mooi om te zien hoe hij zich hierin "gemengd" heeft en er helemaal bij hoort. Gesproken met "chief" en "commander" (zie foto), twee docenten van deze afdeling die gezorgd heeft dat deze club studenten zo goed samenwerken binnen dit  jeugdprogramma van de Amerikaanse marine (navy). Door hier te zijn (geweest) kunnen wij ons veel beter inleven in wat Tijn hier gedaan heeft. Iets waar hij in Nederland niet mee in aanraking zou zijn gekomen. Het is zo anders dan bij ons, maar tegelijk ook fascinerend om te zien hoe "commited" ze zijn met elkaar. We hadden het niet willen missen! Commander zei tegen ons dat hij Tijn nog wel een jaar had willen houden om hem mee te nemen naar het nationale team. Omdat hij echt goed is in het "marksmanship", het schieten met een rifle. En omdat hij zo leuk is om erbij te hebben, echt alles wil doen. Natuurlijk heel leuk om te horen! Maar ben ook wel blij dat hij na dit jaar "gewoon" naar huis komt.....

Weer een mooie ervaring gehad vandaag! Bij thuiskomst hebben we gezellig film gekeken met elkaar.

1. Sandra:
    29 april 2022
    Arno: wat een mooie ervaringen en zeker zo mooi dat jullie nu beter weten wat er de afgelopen periode is uitgevoerd en wat Tijn allemaal heeft meegemaakt en ervaringen hij heeft opgedaan. Have fun and Njoy upcoming weekend .
  2. Sandra:
    29 april 2022
    Heel bijzonder om dit zo mee te mogen maken!
  3. Imke van Geel:
    29 april 2022
    Gaaf hoor om zijn wereldje te mogen zien en beleven! Dan krijgen beelden nog meer een gevoel! Geniet nog van jullie week daar met Tijn!
  4. Eefje Kop:
    29 april 2022
    Wat leuk om te kunnen zien waar Tijn z'n jaar heeft doorgebracht!
    Fijn dat deze gelegenheid geboden werd door de school!
  5. Eefje Kop:
    Moet je daar verplicht een Santa Fe t-shirt dragen 🤣🤣🤣
    Heb alleen jou er nog niet mee gespot, zus!!
  6. Forest Family:
    29 april 2022
    Kijk maar goed, ik draag 'm ook! Had Tijn speciaal voor ons gekocht en wilde graag dat we het zouden dragen tijdens het diner. Heb er heel de dag mee in Santa Fe rondgelopen! 😂
  7. Eefje Kop:
    Lief van 'm!!
  8. Kitty Welles:
    30 april 2022
    Jeetje, heel mooi om te zien!!! Die Tijneman!!🥰
  9. Forest Family:
    2 mei 2022
    Ja, bijzonder allemaal hé.... Toch raar hoor dat er zo veel gebeurt met je kind dat eigenlijk "buiten je om" gaat..... Maar belangrijkste is dat hij geniet en een fantastisch jaar heeft gehad met veel nieuwe vrienden en familie voor het leven erbij. ❤️