Einde.....

4 mei 2022 - Santa Fe, New Mexico, Verenigde Staten

En dan zit ons "Amerika-avontuur" er weer op....

Vanavond hebben we gezellig met zijn zevenen gegeten in Santa Fe als afsluiting van deze geweldige tijd in de "States" en het samenzijn met Tijn en zijn host parents. Het was een heerlijke avond en tegelijk een beetje "sad" omdat we onze Tijneman weer achter moesten laten. Maar niet voor lang dit keer πŸ˜‰Β

Alhoewel ik toch wel een klein traantje weg moest pinken toen onze wegen zich weer scheidden, overheerste toch de trots op Tijn en dankbaarheid naar de mannenΒ  voor dit onvergetelijke jaar dat deze kanjers mogelijk hebben gemaakt. Zij hebben hun huis en leven opengesteld voor Tijn en hem een thuis gegeven en hem behandeld alsof hij hun eigen zoon was. Daar zullen we ze altijd dankbaar voor blijven.Β

Nog 5 weken, met nog leuke dingen voor hem in het verschiet zoals "ROTC Prom", "Graduation" en 3 dagen New York voor de "Farewell days". En dan zit ook zijn grote avontuur erop. Met nieuwe vrienden voor het leven en family "oversees" waar hij altijd contact mee zal blijven houden. Heel bijzonder allemaal om mee te hebben mogen maken. Het was een avontuur om nooit meer te vergeten, we hebben herinneringen voor het leven.Β

Morgen (woensdag) vliegen we vanaf Albuquerque terug naar Los Angeles en donderdag is onze vlucht naar Amsterdam. Vrijdag ochtend rond 9.00u (Nederlandse tijd) zullen we weer met onze voeten op Nederlandse bodem staan.....Β

Ik vond het erg leuk om deze blog bij te houden. Hartstikke bedankt voor al jullie leuke reacties en meeleven. Was echt fijn!! Hopelijk hebben jullie meegenoten van onze belevenissen.Β

Dikke kus van ons en tot snel!!! 😘❀️

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sandra:
    4 mei 2022
    Arno: mooi om te lezen hoe blij jullie zijn en deze reis hebben mogen en kunnrn maken . Fijne terugreis en tot binnenkort.
    De vlogs waren fijn om te lezen.
  2. Forest Family:
    4 mei 2022
    Dank je wel Arno, tot snel om lekker bij te kletsen!! 😊😘
  3. Sandra:
    4 mei 2022
    Fijn dat jullie het zo mooi hebben kunnen afsluiten, de herinneringen zullen voor iedereen heel dierbaar blijven. Hele fijne terugreis en tot snel! We hebben jullie stiekem toch wel een beetje gemist 😊😘😘
  4. Forest Family:
    4 mei 2022
    Aah das lief San. Wij jullie ook hoor! Fijn om elkaar snel weer te zien en bij te kletsen! 😘
  5. Els:
    4 mei 2022
    Het was leuk om jullie op deze manier een beetje te volgen en mee te leven. Goede thuisreis!
  6. Forest Family:
    4 mei 2022
    Dank je wel Els, tot vrijdag! De muisjes en kippen zullen je gaan missen!! Super bedankt voor de goede zorgen (alvast!)
    😘
  7. Juut en de rest:
    4 mei 2022
    Heel veel groetjes voor Tijn en voor jullie een goede terugreis!! Xx
  8. Forest Family:
    Dank je wel Juut! 😘
  9. Imke van Geel:
    4 mei 2022
    Goede terugvluchten gewenst! Even de tijd om alle indrukken te verwerken, alles een plek te geven en na te genieten!
    Tot gauw, fijn jullie weer te zien en alle verhalen te horen. 😘
  10. Forest Family:
    4 mei 2022
    Dank je wel Im, genoeg tijd in het vliegtuig om alles te laten bezinken πŸ˜‰
    Tot snel! 😘
  11. Eefje Kop:
    4 mei 2022
    Leuk om al jullie belevenissen zo te hebben kunnen volgen. Een goede en veilige reis terug!! Tot snel!😘😘
  12. Forest Family:
    Tot snel zus! 😘
  13. Wendy Brouwers:
    5 mei 2022
    Jullie Tijn heeft iedereen een onvergetelijk avontuur laten beleven met allerlei gevoelens van begin tot het eind. Wat fijn dat dit avontuur zo'n mooi "einde" heeft gekregen met dankbare herinneringen voor het leven! Goede terugreis en tot snel! 😘
  14. Forest Family:
    5 mei 2022
    Helemaal waar Wen!
    Heel veel mooie herinneringen om op terug te kijken!
    Dank je wel Wendy en tot snel! 😘😘