Op weg naar Albuquerque!

21 april 2022 - Gallup, New Mexico, Verenigde Staten

Na gisteren een geweldige paardrijtocht door de Oljato Momument Valley gemaakt te hebben (spierpijn en pijn in mijn zitbotjes erbij cadeau gekregen 😖😅) zitten we nu in de auto richting Albuquerque. Zonet hebben we Gallup bezocht als tussenstop. Blijft toch bijzonder in de staten hier in het zuiden waar het zo droog is hoe uitgestrekt het is. Hele stukken weg waar werkelijk niets is dan uitgestrekt land. En dan ineens uit het niks een dorp met als eerste een MacDonalds of Burger King, supermarkt en andere winkeltjes en eettentjes. Bijzondere wereld.....

1. Claudette:
    22 april 2022
    Jeetje wat een ervaring weer! Net als in een film - stoer! Yenthe (en wij ook natuurlijk ;-)) wil heeeeel graag van Silke (en jullie!) horen hoe de paardrijtocht is geweest! Genietze!
  2. Wendy Brouwers:
    22 april 2022
    Wauw...dit is gaaf zeg! Zeker voor Silke!
  3. Forest Family:
    22 april 2022
    Ja, zij heeft ook echt genoten! Heeft met de gids samen en nog een ander meisje een stuk mogen galopperen. Was zo gaaf maar ging te snel om te kunnen filmen.
  4. Sandra:
    22 april 2022
    Arno: lekker bezig en die pijntjes verdwijnen wel. Fijne reis verder.
  5. Emmy:
    22 april 2022
    Wat een gaaf avontuur, het is net een western 🤩
  6. Forest Family:
    Dat gevoel had ik ook Em! Voelde me echt een cowgirl! Yihaa!! 🤠
  7. Imke van Geel:
    22 april 2022
    Super zeg! Wat een betoverende western plaatjes! Lucky luck is er niks bij! Njoy!
  8. Imke van Geel:
    22 april 2022
    Gaaf zeg! Wat een betoverende western plaatjes! Lucky Luke is er niks bij! Njoy! Op naar Tijn ♥️
  9. Forest Family:
    22 april 2022
    Ja, echt net of je in zo'n film speelt, zo prachtig.
  10. Eefje Kop:
    Nog twee nachtjes......🥰🥰🥰
  11. Forest Family:
    Jaaa.....😍
  12. Els:
    23 april 2022
    Geweldig! Wat zullen jullie genoten hebben, en zeker Silke!
  13. Forest Family:
    23 april 2022