Flagstaff

16 april 2022 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Gisteren zijn we van Los Angeles naar Kingman gereden, zo ongeveer de hele dag in de auto. Na daar geslapen te hebben, zijn we vandaag via Williams (zie foto's!) naar Flagstaff gereden. Williams was echt zo'n stadje uit de films met veel Native American invloeden, heel gaaf om rond te lopen en al die winkeltjes te bekijken.

Nu zijn we lekker in het hotel, waar we zonet lekker gezwommen hebben.

Het weer is zo superfijn hier, heel veel zon maar toch maar rond de 20 graden. Heerlijk.

1. Maikel Geel:
    Leuke foto’s. Lijken wel filmsterren on a Roadtrip. Veel plezier
  2. Imke van Geel:
    16 april 2022
    Super gaaf zeg! Ontzettend leuk dat jullie zo genieten. Op naar Las Vegas!
  3. Forest Family:
    Helaas hebben we Las Vegas over moeten slaan. We leggen later uit waarom. 😘
  4. Sandra:
    16 april 2022
    Leuk en mooi om te zien. Zijn mooie ervaringen. Geniet er maar lekker van.
  5. Forest Family:
    16 april 2022
    Dank je wel San, zijn zeker hele mooie ervaringen. Nog een weekje en dan zien we onze Tijneman 🥰
  6. Sandra:
    Superleuk! Lekker genieten
  7. Eefje Kop:
    16 april 2022
    Gaaf hoor!! Wat zit er in dat gele tasje??😉
  8. Forest Family:
    Kleren van de winkel "forever 21" Ook ik heb er iets gekocht 🤭😎
  9. Eefje Kop:
    16 april 2022
    Santa Fe komt al in zicht🥳
  10. Forest Family:
    Yeah!!
  11. Wendy Brouwers:
    16 april 2022
    Dat ziet er allemaal goed uit. Jammer van Las Vegas maar genoeg moois om te zien en te beleven. Veel plezier Forest Family! 😀
  12. Forest Family:
    16 april 2022
    Dank je wel Wendy. Ja we kijken onze ogen uit, echte toeristen 😂. Zo anders dan bij ons, te veel om allemaal op te schrijven of in foto's te vangen. Het is een belevenis.
    Vandaag gaan we een kijkje nemen bij de Grand Canyon 😃
  13. Wendy Brouwers:
    16 april 2022
    Dat lijkt me ook heel tof, kijk uit naar de foto's.
  14. Forest Family:
    16 april 2022
    Grand Canyon wordt morgen Wendy, we hebben vandaag een "rustdagje". We zijn naar Flagstaff downtown geweest en morgen rijden we verder naar Grand Canyon 😊
  15. Claudette:
    17 april 2022
    Oh…geweldig om dit zo mee te beleven met jullie! Geweldige verhalen en foto’s! Wat een andere wereld hè? Geniet van iedere dag ☀️! Dikke knuffels 😘