Grand Canyon

18 april 2022 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag was een prachtige dag. Wat is de Grand Canyon een indrukwekkend en prachtig gebergte. Je voelt je erg klein en nietig met die enorme kloof waar je in kijkt.... We hebben heel de dag rondgereden in het Grand Canyon National Park met prachtige uitzichten. Van daaruit zijn we naar Page gereden waar we lekker in een hotel na zitten te genieten en de mooie foto's zitten te bekijken.

Morgen gaan we een kijkje nemen bij Horseshoe Band en Waterholes Canyon.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bianca:
    18 april 2022
    Ziet er inderdaad indrukwekkend uit
  2. Kitty Welles:
    Prachtig!!! 🥰😘
  3. Sandra:
    18 april 2022
    Arno: erg mooi , de foto's zijn al indrukwekkend, laat staan als je er aanwezig bent. Geniet ervan en een mooie voortzetting van jullie reis.
  4. Forest Family:
    18 april 2022
    Ja inderdaad, de foto's kunnen toch niet helemaal uitdrukken wat je in het echt ziet. Maar geeft wel een mooie indruk
    Dank je wel Arno 😘
  5. Hendrik:
    18 april 2022
    Geweldig! Dat is wel wat anders dan de bergen in Oostenrijk.
    Prachtige foto's.
  6. Imke van Geel:
    18 april 2022
    Wauw! Indrukwekkend inderdaad. Wat kan de natuur toch mooi en overweldigend zijn! Geniet ze daar!
  7. Sandra:
    Prachtig, heel indrukwekkend!
  8. Eefje Kop:
    18 april 2022
    Prachtig zeg!! Mooie foto's!!
    Enjoy😘
  9. Forest Family:
    Ja, echt prachtig. Thanks zussie ❤️
  10. Rien:
    18 april 2022
    Wat fantastisch dat jullie dat allemaal kunnen ervaren. En wat een mooie foto's.
  11. Forest Family:
    18 april 2022
    Ja, tis een mooie ervaring. Dankzij Tijn zei ik gisteren nog tegen Frans 😉 Als hij niet met zijn avontuurlijke plannen was gekomen, hadden we hier nu niet gestaan! 😃
  12. Wendy Brouwers:
    18 april 2022
    Gaat ze ook nog lopen stunten....die engerd!! ;-) Maar de foto's zijn prachtig!
  13. Forest Family:
    18 april 2022
    😂😂 Was niet meteen afgrond achter hoor Wendy. Anders had ik het ook niet gedurfd! 😅